(Дууссан) ~눈물 [tears]~

눈물 [Tears] 2-р хэсэг

image

Хичээлээ тартал сургууль дээр юм хийоээ. Намрын спарткад энээ тэрээ фэстиваль гээд бөөн ажилтай багш нарт зарагдаж гүйсээр гэртээ орой очихоор болов. Ангид ортол хав харанхуй байв. Цүнхээ аваад партан доороо юм үлдээж үү гэж харчихаад буцаад гарах гэтэл хаалга хаагчихлаа. Цаад талын хаалгаар гарах гэтэл хар хувцастай өндөр нуруутай нэг эрэгтэй ороод ирлээ. Хөл гар салганаж барагл зүрх зогсох нь холгүй байлаа. Нөгөө хар хувцастай залуу ойртоос ойртсоор л хэтэрхий их айсандаа болоод хашхирчихлаа. Гэтэл тэр ухас хийн амыг минь даран нуруугаар хананд наан хаалгаруу сандарсан байдалтай харлаа. Энэ ер нь хэн гээч нь вэ???
??: чшшш байж бай [ам дарах] ашгүй явчихлаа хүүүү
Би: О.О
??: намайг гараа авахад орилж болохгүй шүү
Би: [толгой дохих] О.О
??: ашгүйдээ баярлалаа сая их айсан уу? Уучлаарай хүнээс зугтаж яваа юм аа
Би: хэнээс О.О
??: найз охиноосоо найз охин ч гэж дээ зүгээр л намайг дагаал яваад байдаг юм байдгын
Би: О.О ааан
??: яагаад ингэтрээ бүлтийчихэв
Би: О.О мэдкү
??: өө тийм намайг И Чан Хи гэдэг Чанжо гэж байгаарай би танай нөгөө анги
~
Би: О.о аан намайг Жи-
Чажно: Ким Жини
Би: яаж мэдэж байгаа юм?
Чанжо: өөрийгөө энэ сургуулийн онц сурлагатан од охин гэдэгээ мэддэггүй юм уу?
Би: мдкү
Чанжо: -_- ямарч урамгүй юм бүр ямарч нүүрний хувьрал байхгүй шүү
Би: уучлаарай за би ингээд явлаа.
Чанжо: маргааш уулзы баяртай [даллах]
Гэртээ салганаж унах шахам орж ирлээ. Уг нь холгүй байдаг хэрнээ их л ядрах юм. Үүдэнд гутлаа сугалаж шидчихээд ортол нүд минь бүлтрэх шахлаа. Ээж ирчихсэн буйдан дээр утасаа бариад тлевизын сурталчилгаа үзээд таалагдсан зүйлээ захиалан сууж байлаа.
Ээж: ирчихвүү
Би: яаж орж ирсэн юм
Ээж: түлхүүрээ хаячихсан бна гээд цоож онгойлгодог хүнээр гаргуулчихсан хоолоо хийгээд идээрээ би лав юм идэхгүй.
Би: хэн хамаагүй онгойлгоод өг гэхэд нь онгойлгож өгдөг болчихсон юм бна л даа.
Ээж: чи мэддэггүй юм уу? Түлхүүрээ хаягж гээгдүүлсэн тохиолдолд ирээдл 5мин блоод ноү проблем 🙂
Би: таарчдээ хэдий хүртэл байх юм
Ээж: аавыг чинь эргээд ир гэтэл нь
Би: -_- үгүй байлгүй дээ арайчдээээээ~~~~
Ээж: харин ч сайхан биздээ хоёулаа сайхан шопингдоол
Би: та л ганцаараа явдаг юм байгаа биз би лав явахгүй [дээшээ гарах]
Ээж: ахыгаа асуусангүй шив бүр ганц ч удаа цухуйлгахгүй байх шив
Би: [гацах] ах аа надад ах байдаг билүү
Ээж: Ким Жини!!
Би: аа бас би чинь өнчин биш билүү эцэг эх минь хэдэн жилийн өмнө хэнэгч үгүй хаяд явчихсанд. Ингэхэд та өөрөө хамааралгүй хүнийхээ гэрт ороод ирчихсэн байгаа юм биш үү
Ээж: арай дэндэж байна Ким Жини!!! Чи КИМ овогтын ганц охин байх ёстой БАЙХ Ч БОЛНО МЭДВҮҮ!!!!
Би: тийм л байсан юм бол 5н жилийн өмнө хог шиг хаяж явах хэрэггүй байсан юм
Ээж: [алгадах] амаа мэдэж ярь!!!
Би: ийм байхад та нарыг эцэг эх гэр бүлээ гэж тооцож чадахаар юм шиг байна уу? [өрөөндөө орох]
5н жилийн өмнө гэр бүлийнхэн минь хэнэгч үгүй намайг ганцаараг минь үлдээгээд өөрсдөө цагаачаар яваад өгсөн. Тэр цагаас л хойш би ийм хүйтэн хөндий болчихсон. Өөдөөс нь харж инээн эргэж харан уйлж байдаг. Өдөр ирэх тусам дотрох хүн минь бага багаар хүйтэн хөндий уй гашуугаар дүүрч эхэлсэн. Энэ бүгд эцэстээ юу болж хувирахыг хэн ч таашгүй. Уур минь дээд цэгтээ хүрэн дэлбэрэх шахам болж байлаа. Тагтан дээр гарч зогсоод арай хийн амьсгаа авахтайгаа боллоо. Энэ хүмүүсийг харахаас ч дүргүй хүрч байна зүгээр л хэн ч байхгүй газар очмоор байна. Хэнээс ч хамааралгүй хэнтэй ч зууралдахгүй тийм амар амгалан газрыг хүсч байна. Шөнөжин хөрвөөсөөр сайн ч унтаж чадсангүй. Нүүр гараа угаачихаад доошоо буутал хоол хийчихсэн хөргөгчин дээр бичиг байлаа.
~ Жини яаа өглөөний цайгаа уугаад яваараа ээж нь буцаад явах хэрэгтэй болчихлоо. Өчигдөрийн явдлыг уучлаарай. Удахгүй аав ах 2той чинь ирнээ баяртай үнсий~
Бүр ч дургүй хүрч байна. Өөртөө ойртуулах гэж хичээх тусам чинь би өөрөөс чинь хөндийрөх бодно. Ээжийн хийж тавьсан өглөөний цайг дуртай дургүй уучихаад хичээлдээ явлаа. Өнөөдөр арай эрт гэрээсээ гарлаа. Метроны буудалруу биш автобусны буудалруу явлаа. Метроноос автобус нь илүү удаан гэж бодоод л тэр. Чихэвчээ зүүн хамгийн хойд талын суудалд суулаа. Хурдан явж байгаа болохоор цонхоор юм сайн харж чадсангүй дээрээс нь нүд эрээлжлээд хэцүү байв. Хоёр гурван буудал явсны дараа нийлээн хэдэн хөвгүүд шуугилдан орж ирлээ. Бие биенийгээ цохид л дэггүйтээ өгч байлаа. Ихэнх нь ахлах сургуулийн дүрэмт хуьцастай байв. Тэр дундаас нэг нь манай сургуулийнх бололтой байна. Нээх ч тоосон юмгүй нүдээ аньлаа. Өөдөөс ирэх хүчтэй салхи задгай тавьсан үсийг минь сайхан хийсгэж байна аа.
??: Жини яааа
Би: *хий юм сонсдог боллоолдоо чихэвчтэй байж шүү*
??: Жини яааа
Би: *яалтачгүй дугараад байхын юу вэ*
??: ПАК ЖИНИ~~~
Би: [гайхах] О.о өө сайн уу? Зэло Чи энд юу хийж яваа юм
Зэло: найзуудтайгаа цуг явж байна.
Би: хичээлдээ суухгүй юм уу?
Зэло: сууна энэ хэд харин сургууль дээр чинь хүргээд өгий гээд
Би: аан
Зэло: яагаад автобусаар явж байгаа юм
Би: зүгээр л би буулаа
Зэло: хөөе болоогүйшдээ дахиад 2буудалын дар—
Автобуснаас буун тайван гэгч нь алхлаа. Цаг хаач байсын болоогүй байна гэж бодоод алхаж явтал ардаас бахардсан амьтан гүйж ирэн мөрөн дээр гараа тавиад амьсгаадан ярж эхлэв
Зэло: ????????????????
Би: [чихэвчээ авах] юм хэлсэн үү үгүй юу?
Зэло: [доод зовхи нь татах] тийм их юм хэлж байхад нэгийг нь ч сонсоогүй юм уу?

Зэлогын талаас
Нөгөө хэд үүрээр гэрт орж ирээд бөөн шуугиж байгаад гарагаалаа. Сургуульдаа явахгүй алдаг гарууд шүү. Эхний 2цагийг таслаж байгаа гэнэ ээ. Гэрээс гараад энэ тэрүүгээр тэнэж тэнэж нэг юм автобусны буудал дээр ирлээ. Дотор ортол хамгийн хойно танил царай харагдав.
Би: Жини яааа
Ёнжэ: хэн бэ?
Би: Жини яааа
Дэхён: хэнийг дуудад байгаа юм бэ?
Би: ПАК ЖИНИ~~~
Жини: О.о сайн уу? Зэло Чи энд юу хийж яваа юм
Би: найзуудтайгаа явж байна
Жини: хичээлдээ суухгүй юм уу
Би: суунаа
Жини сургуулийн урдах автобусны буудал дээр биш тэрнээс 2буудлын өмнө буучихлаа. Нөгөө хэдэд хэлчихээд автобуснаас буулаа. Ямар хурдан явдаг юм бэ яг үхлээ.
Би: ёоооох [амьсгаадах] ямар хурдан явдаг юм бэ удаан явж байлдаа ёоооё яг багтарч үхлээ шүү хүүхүүү ёоххх Пак Жини чич аймар бла бла
Жини: юм хэлсэн үү үгүй юу
Би: [доод зовхи татах] тийм их юм хэлж байхад юу ч сонсоогүй юм уу?
Сургуульруу орон Жинигийн хажууд эргүү хүн шиг үсэрч цовхроод Жинигын анхаарлыг өөр дээрээ татах гэж их зовлоо. Ангийн үүдэнд ирээд яг орох гэтэл цаанаас нэг сурагч “Жинши~~” гэж орилон далалсаар ирэв.
??: хичээлдээ орж байгаа юм уу?
Жини: ммхн
??: өнөөдөр эрт тарах уу?
Жини: мэдэхгүй
??: тэгвэл би хувиар харчихаад их завсралгаанаар иры
Жини: өөрөөл мэд [ангируу орох]
Би: чамайг өмнө нь харж байсан юм шиг санагдахын
??: [зивүүн харах] вуааа ингэж таарах гэж. Шинээр шилжиж ирсэн үү? Энд ч тийм амар бишдээ жаал минь
Жинигын талаас
Хичээл нэгэн хэвийн үргэлжил багш нар урд баахан лекц тавьж унтах нь унтаж тоглох нь тоглоцгоов.
Багш: за сурагчидаа намрын фестиваль болох дөхөж байгаа шүү тийм учраас сайн бэлдээрээ
Сүжи: хичээл тарсны дараа үлдэж багаа хуваацгаана явсныг нь яахыг нь мэдэж байгаа байх.
Хичээл тарж хүүхдүүд цүнх номоо далд хийн ширээгэн дэрлэн хэвтэх нь хэвтэж хөөцөлдөж ноцолдох нь ноцолдож шуугилдаж эхлэв. Чихэвчээ зүүн цонхруу ширтэн суулаа
Сүжи: намрын фес д өмнөх шигээ оролцоцгооно дуулах нь дуул бүжиглэх нь бүжиглэ бас шинэ зүйл нэмэгдсэн байна лээ
Тэхён: юу юу
Сүжи: дүэт тэмцээн
Бүгд: ватттт О.О
Сүжи: тийм болохоор сайн дуулдаг хүүхдүүдээс нь шалгаж авна гэсэн бас бүжгтйн хамьлагын гол гишүүн явчихсан та нар мэдэж байгаа байх хэнийг оруулвал зүгээр вэ эвсэлтэйгээр нь
Би: Чүэ Жунхо
Зэло: ясан
Сүжи: за шинэ сурагчыг сонголоо өнөөдрөөс эхэлж бэлдэцгээгэ
Зэло: юу вэ юу би юунд орчихвоо
Би: дууссан бол явж болох уу?
Сүжи: Ким Жини дүэт д орно за эрэгтэй нь
Хичман: би [гараа өргөх]
Бүгд: О.о
Химчан: гайхах зүйл байна уу?
Би: би солгой өөр хүүхдийг сонго [ангиас гарах]
Гэрлүүгээ явж байтал утас дугарав. Дугаарыг нь харвал танихгүй дугаар байна. Танихгүй болохоор нь авахыг ч хүссэнгүй утасаа унтраан гэртээ орж ирээд л шууд унтлаа. Оройн 20цаг 58минут. Зурагт асаатар хүүхэлдэйн кино гарж байв. Хөргөгчнөөс ундаа аван зурагтын урд суун хүүхэлдэй үзлээ. Үнэхээр сонирхолтой байна
Би: сүүлд хэзээ хүүхэлдэй үзлээ вахаха ёоёоёо элэг минь ёох ёох
Өдөр нэг иймэрхүү өнгрөх шив. Өрөөндөө орон утасаа нээж үзвэл баахан дуудлага ирчихсэн байв. Өглөө босон аяга ус уучихаад гараад явлаа. Нэгэн хэвийн амьдрал үнэхээр залхаж байна шүү. Шинэ содон сонирхолтой зүйл нэгч байхгүй. Уйтгартай байна яамаар ч юм.
??: Ким Жини
Би: [эргэж харах] О.о
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2р хэсэг нэг иймэрхүү хачин бвал хэлээрэй

6 thoughts on “눈물 [Tears] 2-р хэсэг”

Сэтгэгдэл бичих