(Дууссан) ~눈물 [tears]~

눈물 [Tears] 3-р хэсэг

image

Би: О.о чи чи
??: сайн сууж байсан уу?
Би: Ким Жумён
Сухо: ахыгаа ёстой нэг [үс арзайлгах] яаж шуухан байв.
Би: яах гэж ирсын ээж явжулаа юу?
Сухо: үгүй зугтчихсан аав тэнд арай их юм хийлгээд байхаар нь л
Би: гайхуулаад байгаа юм уу?
Сухо: үгүй
Би: хоцорлоо би явлаа
Сухо: суучих хүргээд өгий
Би: хоцрох гээд байгаа болохоор л сууж байгаа шүү [суух]
Ким Жумён бол миний төрсөн ах. Ах ээж аав 2с тэс ондоо бид тусдаа амьдармны дараа ах байнга залгаж яажшуухан амьдарч байгааг минь асуудаг байсан. Өдөр ирэх тусам тэрний надруу ярих нь багас ч долоо хоногтоо нэг , сарлаа нэг сүүлдээ жилдээ нэг залгадаг болчихсон. Эхэндээ мэддэггүй байсан ч дараа нь ээж л түүнийг хоргиллог байсныг мэдсэн. Ахад буруу байхгүй ч бас л гомдмоор. Агид орон дэвтэр номоо гаргаад сууж байтао хажуугаар явж байсан сурагч ширээг минь мөргөн дэвтэр номыг минь унагаачихаад хэнэгч үгүй цааш алхан явлаа.
Би: уучлал гуйж мэддэггүй юм аа гэхэд унагаасан юмаа аваад тавиач [юмаа авах]
??: уучил
Би: соёлгүй юм [амандаа]
??: уучлал гуйж байгаа бол болоо юм биш үү!!!
Би: гэртээ гаргадаг соёлгүй зан аашаа сургууль дээр битгий гаргаад бай
??: энэ муу чинь харин ясан чи онц сурдаг царайлаг хөвгүүд ардаас чинь гүйдэг болохоор бахдаад одоо хүн дээрэлхэх нь үү?
Би: чи л тэгдэг юм байгаа биз өөр хүн 🙂 болий доо хүнийг хүдэлж мэддэггүй хүнээс–
Сүжи: Ким Жини Хан Сунхва чимээгүй болоод ширээ ширээн дээ суу багш ирж байна.
Сүжиг хэлж дуусвуу үгүй юу багш орж ирлээ. Ээлжит лэкцээ тавиж тавиж гарах шив. Цайны цаг болж хүүхдүүд анги ангиасаа гаран буфетнд шамбааралдана. Дуу чимээ ихтэй болохоор нь гарах ч хүсэл байсангүй. Хичээл орох цаг болж сургууоийн коридорт нам гүм байдал ноёрхоно.
Багш: за хүүхдүүдээ намрын фестифаль урлагын чиглэлээр болно гэдгийг мэдэж байгаа байх тэгэхээр анги ангиараа өрсөлддөг байсан бол энэ удаа тэмцээний журам өөрчлөгдөж нөгөө ангийн хүүхдүүдтэйгээ цуг оролцож болно үзэл бодол санаа тохирдогоороо байж болно. Энэ жил анги хоорондын эвтэй байх байдал нөгөө ангийнханыгаа таниж мэдэх орчингоо өөрчилж байгаа гэсэн үг. Жил бүр л ангиараа ямар нэг зүйлд орно ангиараа хамтрах хэрэгтэй байнга л ангиараа байдаг байсан бол одоо сургуулиараа сургууль дотроо гэдэгээрээ онцлогтой байгаа
Чорон: нөгөө ангийнхаа хүүхдүүтэйгээ болно гэсэн үг үү?
Багш: ммхн
Тэхён: доод ангийнхантайгаа болох уу? 🙂
Багш: -_-
Зэло: багшаа би бүжгийн багт томилогдсон гарч болох уу? Ер нь орохгүй байж болох уу?
Багш: хувь хүний асуудал
Сунхва: цэрэгт явж байгаа бишдээ томилогдох гэнэ шүү [ёжлох] Химчанааа чи юу хийнэ гэж бодож байна
Химча: хамаагүй юм биш үү?
Сунхва: яагаад надад хамаагүй гэж хммм
Би: хөөөе Чүэ Жунхон
Зэло: яагаад иргэний үнэмлэхний нэрээр дуудаад байгаан
Би: чи иргэний үнэмлэхтэй юм уу? :3
Хичээлийн цаг дуусч хүүхдүүд ангиас ганц хоёроороо цуварч гарсаар анги хоосорлоо. Гэрт очоод хичээл хиймээргүй байсан болохоор нэг мөсөн ангидаа хийчихээд явахаар ганцаараа үлдлээ.
??: онц сурлгатан минь одоо болноо
Би: [цочих] чөтгөр вэ яадаг чимээ өгөөч юу болоов
Чанжо: зүгээр мэдэгдэл сонссон уу?
Би: ямар [хичээлээ хийх]
Чанжо: чи юу хийнэ гэж болож бна дуулдаг уу? Тэгвэл хоёулаа цуг дуулы 🙂
Би: би солгой
Чанжо: чи намайг ер нь анзаарч байна уу? Хөөөе [гараа савчуулах]
Би: харж байна аа [дэвтэрлүүгээ харах]
Чанжо: -_- чи яадгын 2 3н нүдтэй юм уу?
Би: үгүй
Чанжо: хммм. Тэр хоёр гараараа хацарыг минь хавчин бариад нүүрлүү минь цоо ширтлээ. Ийм байдалд юу хийхээ мэдэхгүй гөлрөн суух намайг хараад инээж суугаа Чанжод их баяртайгаа байгаа бололтой
Чанжо: хөөрхөн байна 🙂
??: гараа авчихвал сүртэй харагдаж байна
Чанжо: Ким Химчан вааав сайн уу?
Химчан: гараа авчихвал сайн болчих гээд байна
Би: О.о
Чанжо: авлаадаа авлаа 🙂 [гараа авах] баяртай хөөрхнөө хариугаа хэлээрээ маргааш уулзы 😉 [явах]
Би: О.о чи энд юу хийж байгаа юм
Химчан: партан доор утасаа үлдээчихсэн байна [утасаа авах]
Би: тэгээд юун сүртэй хүн загнаад байсын
Химчан: тэгээд байж байх байсан юм уу? Хацраа хавчуулчихаад [онийх]
Би: онигор
Химчан: -_- төрхийн ийм тэгээд юу гэж чи сайхан бүлтгэр юм [уурлах]
Би: яагаад уурлаад байгаа юм
Химчан: уурлахгүй яах юм
Би: ясан гэж
Химчан: хэлэх алба уу?
Би: хэлүүлэх гэж гуйлуу? Яваачдээ утасаа авчихсан юм бол
Химчан: чи яагаад надад дургүй юм
Би: тэнэг болохоор чинь
Химчан: тэнэгдээ би ясын [уурлах]
Би: яг одоо байгаа зан чинь тийм болохоор
Химчан: -_- тийм ээ тэнгэрийн илч хүнд яаж чөтгөр тохирохов дээ
Би: ммхн– юу ??? о.О
Химчан: юу ч гэсэнгүй явлаа
Би: баяртай
Химчан: [хаалгаруу дөхөх] ганц удаа ч сайхан харьцаж болдоггүй юм уу? Өөдгүй юм
Би: *учир битүүлэг зүйл ярихдаа гаргууд хүнийг яаанадаа* [утас дугарах] бна уу? Хөөх Жумён гуай хаана үүдэнд үү? Та яагаад намайг дагаал байгаан арай өдрийн бүтэн гадаа байсыи биш биз зазазазаз гарлаа тасал
Дэвтэр номоо цүнхлээд ангийн цонхнуудыг бүгдийг хаан гарлаа. Манай сургууль их том болохоор ядаж байхад анги үүднээс их хол бүр тойрч байж гардаг их л удаж байж гарлаа. Үүдэнд Сухл боож үхэх гэж байгаа амьтан машиндаа сууж байлаа. Машинд орон суулаа.
Сухо: чи яст мэлхий юу?
Би: манай анги үүднээс их хол [халаасаа ухах] утас О.о миний утас
Сухо: орон гаран яст мэлхий ангируугаа гүй
Цүнхэн машинд үлдээн буцаад ангируу гүйлээ. Арайх гэж 3н давхарт гүйсээр гарж иртэл хаалга нь хаалттай байлаа нөгөө талруу нь өнгийвөл онгойрхой байх шив байв. Шатнаас коридорлуу ороход хаалга байдаг тэрийгээ ихнпэнхдээ онгорхой байлгадаг хэрнээ өнөөдөр л хааж гэнэ ёстой нэг. Нөгөө тал руу нь явахаас өөр аргагүй боллоо. Гүйсээр гүйсээр барагдадгүй их том сургууль хааяа энэ тал дээр нь бол лургүй хүрдэг шүү. Ашгүй ангийн хаалга онгорхой байлаа. Сүүлд ахтай утасаар ярьчихаад орхиоди гараад ирж. Ял байсан газраа байж байна. Утасаа авчихаад хар хурдаараа гүйлээ. Харанхуй брлж байсан болохоор бас эвгүй оргиод байлаа. Нээх сайхан малийгаад гүйж байтал хажуунуус хар хувцастай хүн угз татан хананд наалаа. Нүд бүлтрэх шахам боллоо. Хоёрдахь удаагаа ийм байдалд орж байгаа хэлий энэ улаа бол үнэхээр аймар санагдаж байна. Химчантай их адилхан харагдаад болохгүй юм. Шөнө оройн цагаар ялангуяа харанхуйд нүд бүрэлзээд юм сайн хардаггүй. Гэхднэ яалтчүгүй Химчан шиг байгаа байдал харж байгаа харц. Маск зүүчихсэн нүүрнийх гь тал хэсэг огт харагдахгүй байв.
??: тэнгэрийн илч минь болгоомжтой бай

2 thoughts on “눈물 [Tears] 3-р хэсэг”

Сэтгэгдэл бичих