(Дууссан) ~눈물 [tears]~

눈물 [Tears] төсгөлийн 10-р хэсэг

image

Голроо админ нь нөгөө frozen empire буюу хөлдсөн эзэнт гүрэн гэдэг фанфик аа бас only mine гэдэг виннэрын Нам Тэхёнтэй фанфик эдрээ дараа 7хоног оос оруулж эхлэнэ эээээ~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Жинигийн талаас
Ингэхэд би хэн рүү ингэж их яраад байгаа юм бол. Хаашаа нь явах вэ? Баруун эсвэл Зүүн. Альруу нь явбал өөрийнхөө зүрх сэтгэлийн сонссон болох вэ? Химчан руу явбал нөхөрлөлөө бодоод л очсон болно. Харин Зэлоруу очвол хайртай хүндээ очиж байна гэсэн үг үү? Гэхдээ Химчан яагаад би тэр үед тэгэж их ууралсан юм бол. Яагаад Химчанд итгэж өөрийнхөө ийм байдлаас авруулах гэсийн бол? Яагаад Химчанд тэгэж их ууралсан юм бол? Сүйт бүсгүйтэй гэхнд нь яагаад дотор тэгэж давчдсын бол? Энэ бүх сэтгэл хөдлөл яагаад Зэлотой байхад мэдрэгдээгүй юм бол? Түүнийг зүгээр л шинэхэн танил гэдэг үүднээс хардаг бсан болохоор тэр юм уу? Химчан тэгвэл Химчанд яагаад олон жилийн нөхөрлөлдөө авиаад түүнийгээ хайр гэж андуурсан юм болов уу? Зүгээр л чигээрээ явж хаашаа ч хамаагүй гүймээр бна. Өөрийнхөө ЗҮРХ СЭТГЭЛ ыг дагах ёстой!!
Химчаны талаас
Энгэрт минь наалдан зогссон охиныг өөрөөсөө салган харвал Жини ирчихсэн байна ирчихэж. Гэхдээ яагаад хэн нэгэнтэй өрсөлдөж байгаа юм шиг мэдрэмж төрөөд байгаа юм бол. Одоо үнэхээр баярдаж ялчихсан юм шиг санагдаж байна. Төд удалгүй энэ бүгд зүгээр л нэг зүйл болоод хувирчихмаар юм шиг санагдаад байна. Жинийг одоо тавиад явуулчихвал дахиад түүнийг харж чадахнүй хайрлаж хажууд нь халамжилж чадахгүй юм шиг санагдаад байна.
Би: [тэврэх] ирсэнд баярлалаа. Жини үнэнийг хэлэхэд–
Жини: Химчан эхлээд миний ярихыг сонс!! Зэло та 2 яг л хуувилдсан юм шиг зэрэг нэг цагь хоёр өөр газар дуудсан. Би эхэндээ та2 тоглож байна гэж бодсон. Ян л жаахан хүүхдийг ээждээ түрүүлж очих уу? Аавдаа түрүүлж очих уу? Гэж шалгаж байгаа юм шиг санагдсан. Хэнрүү нь явахаа би мэдэхгүй байсан. Хэнийг нь сонгохоо мэдэхгүй байсан. Гэ–
Би: тэгвэл чи намайг сонгоод ирчихсэн байна Ким Жини!!
Жини: гэхдээ би чамайг сонгож ирээгүй
Би: О.о
Жини: чамд өнгөрсөн хугацаанд намайг ойлгож надад ойр байж өнгсөнд барлалаа гэж хэлэхээр ирсэн. Уучлаарай хэдий чамд хайртай гэж өөрийгөө хүчлээл чамайг сонгох гэсэн ч чадаагүй. Чамайг гэж өч төчнөөн удаа хэлж энэ л миний хайртай хүн гэж хэлж байхад . . .
Би: хэдий чиний хажууд өчнөөн жил байсан ч чамайг хэдий хэр наад захын хүнээс илүү мэддэг байлаа гээд би чиний хайртай хүн болж чадахгүй. Тийм болохоор хайртай хүнрүүгээ яв. Өөрийгөө зовоох шаардлагаггүй. Жаргалтай байх хэрэгтэй [худлаа инээх]
Жини: Ким Химчан чи худлаа инээгээд байна битгий өөрийгөө хүчлээд бай
Би: зүгээрдээ хоцрох нь байна хурдан яв баяртай
Жини: [тэврэх] уучлаарай бас баярлалаа Ким Химчан [явах]
Жиниг хаалгаар гараад харандахаа байхад л өөрийгөө ямар их зориг гаргаж энэ бүгдийг хэлснийг мэдлээ. Сэтгэл минь өвдөж байна. Чамгүйгээр байгаа өөрийгөө үзэн ядаж чамайг тавьж явуулсан өөрийгөө хараан зүхэж өөрийгөө яагаад ийм тэнэг юм бол гэж бодон сууна. Түүнд өгөх гэж хичээнгүйлэн бэлдсэн бэлгээ өгөлгүй явуулчихаж. Дараа өгөж болох байх үгүй бол зүгээр л дурсамж болоод үлдэг.
Зэлогын талаас
Эргээд хартал Жини улаан хацарт царайлчихаад өдөөс малийгаад зогсож байлаа. Очих гэсэн болов ч ер болохгүй хөл хөшихчихсөн биш ээ даараад хөдлөж чадахгүй байгаа юм бна.
Би: ирчихэж ээ
Жини: ирэхгүй байх байсан юм уу? Юу гэлээ иртэл чинь хүлээнэ гэлүү хэрвээ жаахан оройтсон бол хоосон мөргөхнээ. Химчан ч тэр [амандаа]
Би: [онийх] Химчан ясан гэнэ ээ чи Химчантай уулзаж байгаад ийм орой ирсэн юм уу?
Жини: үгүй үгүй ээ үгүй. Бас ч гүй биш л дээ нуух юм алга яг үнэндээ–
Би: тийм дээ Химчан надаас илүү байх [эргэж харах]
Жини: би үнэхээрл Химчанд хайртай байсан бол тээд үлдэх байсан чиний энд бээрж зогсох надад хамаагүй байх байсан. Гэхдээ чи яагаад намайг ирсныг мэдэхгүй юу? Үнэхээр мэдэхгүй гэж үү? Чамайг явуулахын тулд энд ирсэн гэж бодоо юу? Тийм л өөрийнхөөрөө л явдаа. Чамайг дургүй байхад хорихыг хүсэхгүй байна. Чамайг дахиж зовохыг хармааргүй байгаа учраас!!
Би: *чи яагаад ийм тэнэг үг хэлж байгаан бэ?? Иртэл нь хүлээнэ гэсэн байж хүлээгээгүй Химчанд дээр очоод над дээр ирэх гээд ойротсон гэхэд нь уурлах ямар шалтаг байгаа юм? Жаахан хүүхэд шиг одоо тэгээд яах ёстой юм бэ ццу* [эргэж малийх] сайн уу?
Жини: О.о чи зүгээр үү дараад бие чин–
Би: одолхондоо тэнэг болчихоогүй байна аа тийм [халаасаа ухах] олчихлоо май [сарвайх]
Жини: юу юм??
Би: бэлэг -,-
Жини: кхмм модон чихэр үү?
Би: голоод байна уу ? -,-
Жини: гүүгүү [гараа савчуулах] баярлалаа ххи
Би: эрт ирсэн бол гоё бэлэг өгөх бсын даанч чи хоцроод амжаагүй -_-
Жини: маргааш болдоггүй юм уу?
Би: ганц байсын дуусцан баяртай [явах]
Жини: О.О
Би: би бол 3н секундын залуу [бувтнах хөмсгөө өргөх] 1 2 3 О.о [эргэж харах]
Жини: ямар юм аа юну задуу гэчүү??
Би: [малийх] ойртой [дохих]
Жини: -_- яахжын чи [гэтэх]
Жини бага багаар ойртсоор өмнө минь ирэхэд хүзүүнээс нь татаад нүүрэндээ тулгалаа
Би: 5ч хүрэхгүй см зайнд юу хийх бол 😼
Жини: О.о ГА ГАЖ ГАЖ ДОНТ—-
Би: [үнсэх] дахиад гаж донтон гэж хэлүүл гаж хүн ямар бдгыг харуулы шүү
Жини: [амаа дарах] 😸😸😸 [толгой дохих]
Би: хөөрхөн хүүхэд [тэврэх] чамайг өөрөөсөө холдуулахгүй хайртай . . .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Сүүлийн хэсэг ёстой аймар их урт сунжирсан юм байх байх гэж бодсон уу? 😹😹😹 сүүлийн хэсэг яхав онцгойрч сонгойрч бган. Зүгээршд тиймээ угаасаа фанфикын сүүлийн хэсгүүд нэг л болж өгдөггүйшдээ тмаа хха. Тэгээд жаахан сонин, за бараг жаахангүй дээ эвгүй болчихсон байгаа байх. Олон юм нуршаал ях дараа долоо хоногн хагассайнаас фанфик ууд нь орж эхлэнэ ээ~~~ 😉 баяртай баярлалаа.

11 thoughts on “눈물 [Tears] төсгөлийн 10-р хэсэг”

  1. Юуую чи дээ үргэлжлүүлэхгүы яажаагаан бэ!! 5см дараа нь 5 мм тэгээд дараа нь… О.О тийм юмыг заавал бичих ёстой ш дээ!!!! Хаха нээрээ Only mine-г SHINee-р бичихээр болсон биздээ!!! Бас frozen empire хурдан орвол баярлах байна 😀

  2. миний санахаар ганц ч үнсэлт гарсангүй тийм үү
    амар сайхан даа жаргажээ гэхээс өмнө үнсэлт байдаг ш дээ
    ахиад сонирхолтой өгүүллэг оруулаарай ^_^

  3. Баярлалаа хэнийг нь ч сонгосон бсан надад гоё бх бсан юм 2улаа биас болохоор :))
    Дараагийн егvvллэгт чинь амжилт 🙂

Сэтгэгдэл бичих