(Дууссан) ~눈물 [tears]~

눈물 [Tears] 8-р хэсэг

image

Үдэшлэг болох газар
Хэри: ЖИНИ~~~~
Жини: сайн уу?
Хэри: миний хөөрхөн хүүхэд оры
============
Мина: яааа гозон чөтгөр өө
??: ЖИНИ~~~~
Би: О.о [ийш тийш харах]
Мина: ясан
Би: таньдаг хүний нэр сонсогдоод
Мина: за зөндөөл ижилхэн нэртэй хүмзүс байдагшдээ ор
============
Сэүн: Химчан аа тэрийг хараа хөөрхөн бна уу
Кай: Сүри
Сүри: уааа Кай
Сэүн: -_-энэ дандаа нэг алхмын өмнө бна аа тмээ [хажуу тийш харах] өөөв нгөөх чинь майр хурдан айн Химчан аа
Химчан: танилц манай танил Сунхва
Сунхва: сайн уу Сунхва
Сэүн: У Сэүн *энэ чинь Жэбомын найз охин биш билүү* Жэб—
Химчан: *Зэло юу хж яваа юм бол* Сэүн аа би нэг тийшээ явчихаад ирий (Зэлогын ардаас дагасаар явтал нэг охинтой өрөөнд ороод алга болчихлоо. Энэ ямар чөтгөрөө хийгээд байдаг бна аа. Төд удалгүй цаанаас нэг хүн агрж ирэхээр нь нүүрээ нуур эргэж харан зогслоо. Утсаар ярьж байгаа бололтой инээгээд л яваад байв. Эргээд харах гэтэл цүнхээ унагаачихаад буцаж эргэж харан авлаа. Хальт харвал харж байсан юм шиг байх юм гэж бодож байх зуур нөгөө өрөөнөөс Зэло нөгөө охинтойгоо инээлдсээр гарж ирэн намайг хараад нөгөө сайхан инээмсэглэл нь алга болов.)
Зэло: Химчан ??
Химчан: сонин газар таарж байх чинь ээ Зэло
Сунхва: Химчан ши~~ [инээх] нэрээ 2лаа доошоо бууж [сугадах] хүмүүстэй танилцчихаад ирий
Зэло: энэ хэн бэ?? *адгын амьтан өөр охинтой байсан юм уу. Тэгвэл Жини яах болж бна*
Мина: Хэри~~~ [даллах]
Хэри: өө чи энл байсан юм уу доошоо бууя. Мрна байж байгаарай би хххх г доошо нь буулгачихаад ирий
============
Жинигийн талаас
Сухотой утасаар ярин бөөн баяр болсон амьтан явж байв. Толгой эргэмээр олон өнцөг булантай юм гэж бодоод нэг буоан эргээд гарж иртэл нэг хүн нүүрээ нуун цааш харан зогсож байв. Гахаж харж байгаа цүнхээ унагаачихлаа. Би ч ёстой салга юм аа. Цүнхээ авчихаад зогсож байтал ард танил нэр танил хоолой сонсогдов.
??: ХИМЧАН??
???: сонин газар таарж байх шив Зэло
Хажуугаар нэг охиг хяоам хийчихээд явлаа. Эхэндээ Химчан Зэло 2г гайхаад зогсож байгаал гэнт л ер нь энэ яагаад муухай хардаг юм гээд эргээд харвал тэр охин баяртай нь аргагүй Химчанд наалданжаргалтай нь аргагүй сугадав. Хөндлөнгийн хүн бол хосууд гэж харахаар л байв. Яахаа ч мэдэхгүй гацаж зогсож зогсож байснаа ухаан орсон хүн шиг хар хурдаараа явах гэтэл өөдөөс Хэри гараад ирэв.
??: ХЭРИ~~~~
Хэри: өө чи энл байсан юм уу? Мина би ЖИНИ г доош буулгачихаад ирий
Би: о.О новш ингэж чанга орилоход тэр 2сонсохгүй өнгөрнө гэж байхгүй [бувтнах]
Химчан Зэло: ЖИНИ ?????? О.О
Хэри: таних байх тан—
Би: баяртай би явлаа [тэр чигээрээ эргэж харалгүй явах]
Химчан: өрөө эргээл хардаа
Би: *ямар чөтгөр нь вэ хурдан явах минь* [гүрийх]
Химчан: Жини мөн үү??
Гаднаас нь харахад яараагүй юм шиг явж байгаа харагдавч дотроо бачимдаж үхэх нь холгүй хурдан явахыг хүсч байлаа. Доошоо буун буутар ардаас Химчан явсаар л байв арзалзсан олон юманд орон түүнийг төөрүүлчихээд угаалгын өрөөнд орон хааога түгжлээ. Би: арай гэж амьсгаа авахтайгаа боллоо. Гэхдээ яагаад би тэр 2с зугтна гэж?? Би ямар гэм хийсийн. Гэхдээ Химчаныг найз охинтой гэж ер сонсож байгаагүй Зэло ч тэр Хэригийн найзтай бөөн жаргалтай хүн. Яагаад тэр 2т ингэж их анхаарлаа хандуулаад байгаа юм бэ!!! Ёстой нэг Ким Жини март мартаач. Одоо гараал сайхан буи наргина сураагүй юм биш. Надад ямар хамаатай юм нэг өдөр сайхан тааваараа байя.
Угаалгын өрөөнөөс нээх сүр болсон хүн гарлаа. Арай л их дуу чимээтэй байна. Толгой эргэж юм угаагүй байхад дайвалзаж бна шүү. Аль болох тэр хэдийн нүднээс далд байгаад байлаа. Хажуугаар Зэло Химчан 2 юмаа алдсан юм шиг ийш тийш харан гүйнэ. Энэ 2ер нь яагаад ингээд байгаа юм тэнэг гарууд чинь мини тэкны хажууд суун 3н хундага оргилуун дарс уулаа.
??: арай их уугаад бна
Би: [хажуу тийш харах] өө Хэри ясан
Хэри: чи химчан зэло 2г яаж таньдаг юм
Би: хэн хэн гэнэ ээ би тийм нэр сонсож байгаагүй юм бна [зогьсуулах] за байз аан энэ коктэл сайхан орж бна тасарчуул нзтайгаа цуг унтаарай унана үнжи
Хэри: үффф нил оргилуун дарс би дээшээ гарчихаад ирий
??: өөрөө Ким Жини юу
Би: өөрөө үл таних уу хха [уух]
??: *лөгчин минь сүүлээ шарвалзуулаад байлгүй замаас зайлаад өгвөл яаж байна [чихэнд]
Химчаны талаас
Жиниг өчнөөн хайсан ч олохгүй ыайв. Яг л мөн байсандаа утасаа ч авахгүй ийш тийш гүйсээр ядарч үхэх нь хажууд Сунхва хөмсөг өө зангидаад суугаад байв. Гэхдээ энэ чухал биш л дээ уг нь би Жинид уурлах ёстой байтал ингээд хайгаад явж байх гэж. Энэ олон хүн дотроос яаж олноо эсвэл яваад өгсөн бол яаана.
Сунхва: Химчан!!!
Би: ясан
Сунхва: тэр охин чинь тийм хэрэгтэй бгаа юм уу ер нь хэн болорд
Би: [утасаа оролдох] чи уйдаад байгаа бол доошоо бууж бай би тэгэж байгаад очы
Сунхва: хмм хөөе Ким Химчан!!!
Би: ясан [үл тоох]
Сунхва: цча [ард нь зогсох] чи бид 2 удахгүй сүй тавина мэдэж байгаа биздээ
Химчан: цуцлагдсан зүйл одоо больж үз
Сунхва: ээж чамд хэлээгүй юу. Дахиад өдрөө товлочихсон бгаа [цамцаар нь оролдох]
Химчан: Хан Сунхва!!!!
Сүжи: өө нээрээ байгаа бил үү мартчихаж ххэ би доошоо бууж байя мини тэкны тэнд хүрээд ирээрээ [доошоо буух] тэнэг юмдаа Химчан аа бид хэдий сүйгээ хойшлуулсан ч энийг амархан шийдчихнэ [ширтэх] энэ түрүүний Химчаны хайгаад байсан охин биш үү? Даашинз нь мөн бна даа. Өөрөө Ким Жини юу
??: өөрөө үл таних уу хха
Сунхва: *муу хямдхан хог их зантай юм гээч* #лөгчин минь сүүлээ шарвалзуулаад байлгүй замаас зайлаад өгвөл яаж байна [чихэнд] Жини гэдэг блүү??
Жини: өөрөө юу яриад бна би жаахан халамцуу байгаа учраас үг сайн ойлгодоггүй ээ
Сунхва: тоглоомтой охин бэ чи хүний юманд ясан дуртай юм бэ тэгэж байж юм ч гүй амьдралчгүй үлдэв
Жини: хэлж дуусвуу
Сунхва: болоогүй байна. Чи тийм айхтар юм уу? Гайхмаар юм тийм төгс залууг ардаасаа үхэж хаттар нь гүйлгээд аймар юм. Арай чи тэрэнтэй—
Жини: [алгадах] хүнээ олж олон үгээр булаарай би чамайг таних ч үгүй юм бна бас өөрийнхөө юмыг арчлаад явж чадахгүй бусдад алдчихаад ардаас нь нэхэл хатуул болж элдэв долоон зүй бусны үгээр хэлээ больж үз арчаагүй амьтан минь
Сунхва: энэ муу чинь [гар далайх]
??: одоо боль
Жини: Зэло О.о
Зэло: яссн гэж чи энэ хүнд гар хүрэх гээв
Сунхва: энэ эхлээд намайг алгадсан
Зэло: тэгвэл чи тэрнээс өмнө энэ хүнийг үгээр идсэн хариу нь тэр алгадалт болсон уу? Өөрийнхөө юмыг сайн маллаж сур бас [Химчанруу харах] энэ хүнд ахиж битгий түвөг удаарай [гарнаас барих] Жини явы
Жини: О.о
Зэлогн талаас
Минатай уулзчихаад доошоо бууж байтал тэкний хажууд Химчантай цуг явж байсан охин харагдах. Хэн нэгний чихэнд юм хэлж байгаа бололтойдог дуусчихаад холдтол уаанамнь Жини сууж байв. Буушуухан очиж хажууд нь зогстол тэр охин гь ёстой хэлэх хэлэхгүй үгээр матаж байв. Үнэхээр тэссэнгүй тэр охиныг алгадаад авмаар санагдлаа. Сайн хүн санаагаараа гэгчээр Жинин тас хийтэл нь буулгаад авлаа хариу үйлдэл үзүүлдгийн даваан дээр ашгүй зогсоож чадлаа. Жиниг тэндээс чирч гарган хөтөлсөөр тэр байшингаас холдов.
Жини: яагөад хажуунаас гараад ирж байгаа юм
Би: чамайг алгадуулахыг хараад зогсож байх юм уу тэрэн шиг
Жини: хэн шиг
Би: май энийг өмс [цамцаа өгөх] хүйтэн болж бна
Жини: -_- хөөөе
Би: такси байгаа болов уу? Өө ашгүй байна суучихая би хүргээд өгий [суулгах]
Жини: би зөвшөөрөөгүй
Би: маргааш амралтын өдөр юм бна бас фэстивал болох дөхөж байгаа юм бнашд аа тийм маргааш зхвтай бол надтай цуг гадуур яваад өгөөч хүсэхгүй байгаа бол явахгүй байсан ч болноо. Зза бараг ирчихлээ болгоомжтой яваарай
Жини: гэрийн үүдэнд хүргэж өгчихөөд болгоомжтой яваарай гэнэ шүү чи харин өөрөө л болгоомжтой яваарай мэдүү
Би: заза би явлаа баяртай
Жинигийн талаас
Гэрлүү орох гээд цүнхээ ухаж байтал утас дугарч байв. Хэнээс ирснийг нь мэдэж чадсангүй залгасан дугаарыг нь харвал Химчан залгасан байв. Эргүүлж залгамаар байгаа ч хүсэхгүй байна. Намайг гэхгүй байгаа хүнтэй зууралдаад ч яхав гэж бодон түлхүүрээ гаргатал дахиад л залгалаа. Авах үгүй гээ бодож бодож авахаар шийдлээ
Би: бна
Химчан: яг одоо гэрийнхээ ойролцоох цэцэрлэгт хүрээлэнд хүрээд ир
Би: би завгүй байна тгд ч орой болчихсон бна гэртнэ орж амарлаа
Химчан: иртэл чинь хүлээж байх болохоор удалгүй ирээрээ [таслах]
Би: энэ одоо юу гээч нь вэ
Дуртай дургүй садруу алхлаа. Очтол Химчан нэг суугаад л нэг босч явж байснаа намайг харан өөдөөс сүртэй гэгч нь алхаж ирлээ.
Химчан: яагаад тэгээд гараад явсан юм Зэлод чирүүлэ гарах таатай байсан юм уу
Би: харин чи өөрөө сүйт бүснүйгээ хүршэж өгөхгүй яагаад ирсийн ааа хүргээд өгчихөө юу
Химчан: КИМ ЖИНИ
Би: ясан энд буруу зүйл байна гэж үү
Химчан: чи яагаад байгаа юм
Би: зүгээр л уур хүрсэн болохоор уур минь батгарт ядаж байгаа болохоор тэгэж байна хайртай хүндээ би чамд сайн гээд хэлчихэж чадахгүй бусдад алдаж дахиад л сэтгэлийн шархтай үлдэх гээд байгаа болохоор өөрийгөө ЯМАР АРЧААГҮЙ ГЭДЭГ ЭЭ МЭДСЭН БОЛОХООР УУР МИНЬ ХҮРЧ БАЙНА ЧАМД ИТГЭЖ БАЙДАГ ӨӨРИЙГӨӨ ЗҮХЭЭД ЗЭМЛЭЭД БАРАХГҮЙ БАЙГАА БОЛОХООР
Химчан: …… Тэр мин—
Би: битгий надтай юм ярь чамайг үзэн ядаж бна чамд дургүй хүрч байна чамд итгэсэн өөрийгөө өнгөрсөн хугацаан ямар их өөрчлөглснийгөө чиний ачаар ойлгож чамд итгэж энэ хүн намайг хаягүй гэж итгэсэн болохоор. Гэхдээ тийм биш байж
Химчан: чи миний хэлэх гэсэн үгийг бүгдийг нь—
Би: чиний худал хий хоосон үгийг сонсмооргүй байна. Сүйт бүсгүйтэй байж өөр нэгэнд сэтгэгдэл төрүүлж ашиглаад л хаях тийм сайхан байдаг юм уу?
Химчан: КИМ ЖИНИ МИНИЙ ХЭЛЭХ ҮГИЙГ СОНС!!!!
Би: чадахгүй [явах]
Түүнд итгэсэн түүнийг надад сайн байсан гэдгийг сонсоод түүнд итгэж намайг яасан ч хаяхгүй байх гэж бодтол юу сүйт бүсгүй гэнэ ээ инээд хүрчихлээ. Уурандаа багтарч ядсан юм хурдан хурдан алхаллаа. Гэрт орж ирээд нам унтлаа.

6 thoughts on “눈물 [Tears] 8-р хэсэг”

Сэтгэгдэл бичих