The lucky love PART3

Posted: October 6, 2013 by sunnynonny in ~Өгүүллэг/ Зохиомж~

W2wbN7T

Эксо: эээ мэнэжэрээ  энд буух юм уу

Мэнэжэр: та нар чинь одоо айгаад байгаа юмуудаа

Крис: мэдээж үгүйээ яаалаа гэж *ёоо яаж энэ аймшигийн байшинд орноо T-T*

Мэнэжэр:за тийм байлгүйдээ орцгооё

би: *сон хээ …..эксо.нхон  байгаа гэж бодоол орчих зүгээрээ  хүү хүүү.. болохгүйнээ би яг айж үхлээ*

юуран: *хооооооооооо  чөтгөр шуламнууд минь  минь ээж нь очиж байна*

луан: *ээ арайчдээ бурхан минь*

мэнэжэр: за болцон шүү өрөөндөө 2,2уулаа 664,665,666,667. . . гэсэн өрөөнүүд байна

Юуран: 666.д бид 2 орьё ^^

эксо: *ийм царай гаргах*

Face+Simple+Afraid

Би: эээ юуран  наа чинь арай муухай өрөө юм бишүү

Юуран: үгүйээ сүнс байдаг л юм бол би олж харна даа мухаха

Эксо: О.О

Мэнэжэр: за хурдан өрөөнүүддээ орцгоо тэгээд  өрөөнөөсөө хамаагүй  гарч болохгүй мэдэж байгаа биз

Бүгд: заа

******666 номёрын өрөөнд***********

миний талаас

Би: эээ энэ яг сүнстэй энэ хардаа ханан дээр нь толбо

юуран: маяглаад байгаачдээ муу ядаргаатай юм чинь наа чинь сүнстэй гэсэн нотлох баримт биш заа

би: иййй орой болчлоошдээ юуран эээээээ . . …… Аааааааааа*хашгирах*

Юуран: ээж минь ёооох новшооо яачив

Би: Т-T Тэнд нэг хар юм зогсоод байна

Юуран: ёоооох2 алив харии мэдрэлээ энэ чинь шүүүр байна

Би: зза хүүү хүүү хүүү. . . .

 ********2 цагийн дараа*********
Юуран: *зүүрмэглэх*  оххх

Би: хүүү хүүү хүүү

Юуран: одоо болоо юм бишүү

Би: хү хү хүүүүү

Юуран: зайл алив хамт нойл орчоод ири иб нь өмдөндөө шээлээ

Би:зза гари
**********Гадаа биё засах үёд *****************************
Юуран: сон хэээээээ

Би: яаавааа

Юуран: айж болохгүй шүү чи зүрх муутай гол нь тайван байна шүүү

Би: ээээ юуран чи битий хүн айлгаад байлдаа

Юуран: сон хээ би чамайг айлгаагүйэ тэнд нэг юм байнадаа чи эвтэйхээээн толгойгоо эргүүлээд өөрсдийнхөө өрөөний цонхруу хардаа

Би:* шүлсэээ залгих* *аймар удаанаар эргэж  харах** цонхон дээр нэг цагаан юм* э энэ юу вэ

Юуран: би мэдэхгүй байнаа

Нөгөө юм чинь бид 2луу 180 градус толгойгоо эргүүлчдын

kaidan

Бид2: аааааааааааааааааааөа

afraid_screaming_face

гэтэл Цаанаас  ёол хүрч ирж харагдана

Бид 2 шууд ёол.той  наалдах

ёол: хөөөё та 2 зүгээр үү юу болсон бэ

Би: тэ тэнд с с сүүүүүүүүүүүүнс байсан тэнд  *цонхруугаа заах*

 ёол: байхгүй л байнашд

Юуран: тэгвэл яаааг сүнс мөн

ёол: за тайвшир та 2г өрөөнд чинь оруули

бид2: үгүйээээээ тэнд сүнс байгаа

ёол: ааан тийн миний өрөөнд миний гэждээ кай бид 2ийн өрөөнд орчих

Би: нээрээ юу баярлалаа баярлалаа

ёол: за яви гадаа хүйтэн байна

юуран: Т.Т за
*******Кай ди.ө 2ийн өрөөнд буюу 667 номэр *************
Миний талаас

Кай унтаж байв ёол сэрээх гээд ёрөөсөө барсангүй тэгээд орнууд нь том учир кай ёол 2 би юурантай унтахаар болов

ёол: хөөөё за би унтлаа шүү за

Бид2: тэг тэг маш их баярлалаа

30минутин дараа

Бид2: O.O

Би: юурааан

Юуран: сон хээ

Би: унтаж чадахгүй байна нөгөө. . .

юуран: харин тиймээ

*хажуу талын өрөөнөөс буюу 666.с тог тог тог*

 Бид 2:

afraid-social-media
би: юураааааан *уйлагнах*

юуран: ааааааш би удаан тэвчихгүй нь би тийшээ очоод тэр сүнстэй нүүр тулчихаад ирьё

Би: хөөөөё хөөөё

Юуран: би зүгээрээ * винк*

би: хөөөшэээ битиййй

Юуран: *гарч явах*

***********Юураны талаас************

Иййййй кордоор =(((

down-a-dark-hall-3

за юуран чи чаднаааааааааааааа

*Алхах** шат шррр шррр* *шүлсээ залгих*

өрөөний урд ирlээ  юураан кюнгсүү.н төлөөө

*Хаалга нээх*

images

 Аааааааааааааааааааа сүүүүүүүүнс * ухаан алдах*

харанхуй бас айсан хүнд нүүрээ будцан бэк сүнс болж харагдсан байх нь :)

Бэк: хөөөёэээ энэ чинь юуран………..

Бэк.н талаас

**********665номёрын өрөө*************

Өөөөхөөө энэ чинь хажуу талаас ядаргаатайн бэ орж хэлхээс хашгираад байх юм хмммм

*666 луу Орох*

хүн байна уу хүн байнй ууу Хммм хөөөё хэн ч алга байнашдэээ тэгэхээр хэн хашгирсан байх уу

шал шррр шррр хаалга онгойх*бие зарс хийх*

???:ааааааа сүүнс

Бэк: эээээээээээээээээ

*Пассс нэг юм унах* *эргнэж харах*

о.о юуран……… хөөөё юуран сэргээрэй сэррэчэээ эээ баларсан юм бэ энэ сон хээ бас хайччихсан юм бол одоо яаанаа хаана аваачхуу зза надаа өөр сонголт алга

*юуран.г өргөх* зүгээр  өрөөндөө л аваачхаас

**********665 дугаарийн өрөөнд бэк сухо 2************

*Чамайг орон дээр хэвтүүлэх*

цамцыг чинь тайлах *зүгээр тайлсан шүү буруу ойлговоо :)*

о.о энэ цээж нь ааааш яааанаа би ийм болгосийшд Т.Т их өвдсөн байхдаа зза * хөнжлөөр хучих* хмм *Босох*

Юуран: *гарнаас чинь барих*

би: о.о * ээ бурхан минь evil dead  шиг чөтгөр биён.д нь орцон юм байхдаа * тавиачээ

Юуран: битгий лдээ би чамайг явуулахгүй хүсэхгүй байна  *нүдээ аниастай**уйлах*

Би: о.о яагаад би гэж

Юуран: түшлээ гуйж байна

 Би: о.о түшлээ??? who is түшлэээ

Юуран : *зуурсан хэвээр*

би: түшлээгээ тэгж их санасан гэж үү *хажууд чинь хальт хэвтэх* хммммм *унтах*

**************** Сон хээ буюу чиний талаас*************

Энэ юуран хайччихваа :’((( ямар нэг юм болсон бол яаанаааа тиймээ…….. би найзыгаа авранаа

Босох хаалгаар шагайж кордоор харах

down-a-dark-hall-3

Ийййййй би чадахгүй нь чадахгүй нь нэгнээс нь гуйхаас

Би: чанёол хөөөөё

ёол: хааан хаоирмөр  лхмтлнөс гоххххх гоххх

Би: юу гээд байгаа матар вээ хөөөё ёоол

Ёол: хлёаоисрлсаотьүхс гохх *чамайг түлхэх*

Би: * хойшоогоо унах* яааая өвдөж байна муухай амьтан бэ Т.Тзза чамаас гуйхгүй за өөрөө явхаас

Кордоорт хүү хүүү хүүү хүүү

????: хөөөөөё

Би: *яаана солонгосоор ярьдаг сүнс бурхан минь*. . .

?????:Хөөөё чи хэн бэ *наашаа ойртох*

Би: *ээээ бурхан минь*

?????: хөөөё *намайг татах*

Би: о.о намайг битий алаач *нyдээ тас аних*

????: хха юу вэ

Би: *энэ хоолой чинь** нүдээ нээх* луан

Луан: би л юм шиг байна чи энд юу хийж яаван

би: *луан.г тэврэх* нэг ч болтугай хүн  юуран бид 2 сүнс хараад тэгээд юуран сүнстэй  тулалдана эдр гээд байхгүй болцон * 1 амьсгаагаар дуржигнуулах*

Луан: о.о *юу ч ойлгосонгүй * зза тайвширдаа гэхдээ би нэг л зүйл сайн ойлголоо юуран байхгүй байгаа байхнээ

Би: тийййн юуран алга болчлоо  чи надтай хамт хайгаад өг гуйж байна Т.Т

луан: зза тэгьёэ эхлээд өрөөнүүдэд хайцгаая болж байна уу

Би: *толгой дохих*

эхлэээд хамгийн наатлийн өрөө 664 тао крис

Би:*хаалга нүдэх*

Крис: хэн бээ*хаалгаа нээх*

Би:о.о *крис зөвхөн дотуур хувцастайгаа л байлаа*

Луан: миний нүдийг дарах ахаа та одоо яаж

крис: хамаа, зүгээр тэр гоё байхад энэ хамаагүйшдээ за яах гэсийн

Луан: кхмм наа чинь юуран байна уу

крис: үхсэн ацны чинь юуран чи өөрөө юуран юуран.г яааж эндээс хайваа би гаж донтон бишш тэгж ярих юм бол бла бла бла

луан: -____- *өөдөөс нь шууд хаалга хаах*

Би: за * Хннн санаа алдах*

луан: юуран яагаачнүйэээ ^^

би: мэднэээ за наад 665 хаалгаа нүд

Луан: түс тү. . Онгорхой байна хннн ороод үзхээс….. о.о

Би: яасан бэ луан……..о.о

Өөхөөө энэ бэк юуран 2 чинь энд тэврэлдээд байж байнашд би энд үхтлээ хайгаад байж байхад чинь гэхдээ ямар хөөрхөн юм бээ

Луан: кхммм юуран.г сэрээх үү

би: яахын бэ зүгээр орхи 2лаа гарья

Луан: гэхдээ гэхдээ зза …………..

би: за чамд мааааш их баярлалаа *бөхийх*

Луан: зүгээрдээ нэгэнт сэрцэн юм чинь 2лаа жоохон алхах уу

Би: мэдээж of course *намайг бараг болзоонд урьчлаашд :3*

Луан: *гараа өгөх* ^^

Би: * сугадах* ^^ *Гарах*

Би: аахххх сайхан байнаа шүүү агаар амьсгалах

Луан: тийм байна ёооох монголд ирсэн нь нил аз түхүү тэгээгүй байсан бол ч. .

Би: харин ч та нар ирсэн нь миний хувьд бурханы умдаг атгасан л гэсэн үг

Луан: бурханы юу яаса

Би: муу гаж амьтан

Луан: :)))) сон хээ 2 лаа гоё биё биёнээ сайн мэдэлцэё

Би: за чи асуу би хариулий дараа нь би асууя

Луан:  за чи анхны хайраа ярьдаа

Би: мммм бодьё яааг үнэнчээр дуралсан нь чи юмуу :))

луан: ооооооё гэх шигээ тийм бол гоё л байна :)) харин миний анхны хайр . . .

 Би: шүтэн бишрэгчдээ иймэрхүү юм хэлээд хэлээд хэрэггүйээ

Луан: гэхдээ сонхи би чамд үүнийг хэлэх хэрэгтэй  байх…..

Би: би чамайг хайрлаж болохгүй гэж үү тиймдээ чи чинь од би чамтай байх хувьгүй чамд seohyun эдр байгаа би мэднээ

Луан: үгүйээ сон хээ намайг сонсдоо

Би: би хүмүүсд хэлэхгүйээ итгэж болно

луан: *чамайг үнсэх* ингэвэл намайг яриулах уу

Би: о.о * уруулаа барих*  луан

луан: сон хээ би чамд энийг одоо л хэлэх хэрэгтэй юм шиг байна би чамд хайртай

Би: луан

Луан: миний яриаг битгий тасла гуйж байна*өвдөг дээрээ сөгдөх* сон хээ би чамайг анх чимадогоо ухахаад ичээд зогсоход чинь л татагдаж эхэлсэн үдэшлэг түрүүний болсон явдал бүгд намайг чи өөртөө уусуулсан чи миний анхны хайр надад одоо чи л хэрэгтэй миний найз охин болооч

Би: *нулимс урсах* тиймээ би зөвшөөрч байна

Луан: *босож ирэх нулимс.г минь арчих* энэ нүднээс би дахиж зовлонгийн нулимс гаргахгүй байж чаднаа би чамд амлаж байна * үнсэх*

Би: би чамд хайртай * монголоор*

Луан: юугсэн гэнээ

Би: миний сэтгэлийн үг :)

луан: :) би ч гэсэн чамд хайртай
************************************
Өглөөөө

Юураны талааас

мммм ямар сайхан үнэртэй юм бээ тэврээл баймаар . . . . .

О.о юууу тэврэхэээээээ сон хээ лав биш гэхээр энэ эрэгтэй хүн байна

*Нүдээ нэээх*

О.о бурхан минь бээээк!!!! Бид 2 хамт унтаж байна бурхан минь бурхан минь
новш гэж бэк сэрлээ

Бэк: *нүдээ нээх*

Би:* нүдээ тас аних*

Бэк: сэрүүн байгааг чинь мэдэж байна

Би: айййн юу би. . .

Бэк: санаа зоволтгүйээ юу ч болоогүй

Би: яааа миний цээж

Бэк: өхх нөгөө түлэгдэлт

Би: за зүгээрдээ юу нөгөө baekhyun.a

Бэk: за

Би: би боси түхүү чи намайг хэтэрхий чанга тэвэрээд байна

Бэк: өөө за уучилаарай *гараа авах*

Би: *гэрлийн хурдаар босох* юу өчигдөр яг юу болсон.г мэдэхгүй ч баярлалаа

Бэк: юунд баярлаад байгаа юм

Би: мэдэхгүйээ зза баяртай *гарч явах*
Урдаас ди.ө

ди.ө: өөө юуран би чамд тос авчирлаа нээрээ чи энд юу хийж яаван дан маак шорттой о.о

Би: аан юу нөгөө

Ди.ө: арайй

Бэк: хөөөё юуран би өчигдөр цамцыг чинь тайлж байгаад урчих шиг болсон шүү уучлаарай өөөө кюнсүү юу хийж яаван

Би: о.о цамц тайлах ?!!!

ди.ө: юуран чи арайчдээ *хамаг тосоо унагаагаад явах*

Бэк: о.о

Би: о.о кюнсүү би чи буруу ойлгоод бgйна шдээ *араас нь очих*

Ди.ө: буруу ойлгох ??????? чи бэк.тэй унтсан.г буруу ойлгохоор юу байна

би: о.о юуууу !!! юу яариад байгаа юм

Ди.ө: намайг тэнэг гэж бодсонуу нэг сумаар 2 туулай буудах гэсэн новш юмдаа чи

Би: *алгадах* чи юуг нь ч мэдээгүй юм байж  юугсэн гэнээ өчигдөр шөнө айсандаа би ухаан алдаад уначихсан юм тэр үёд бэк намайг аварч өрөөндөө авчраагүй байсан бол би одоо үхсэн ч байж болношд чи тэгж их уурлаад байгаан бол тэр үёдээ намайг аврах яасан юм юугаа ч мэдэхгүй юм байж *явах*

ди.ө:* нээрээ үнэн бол яахуу*
********************************
Ди.ө.н талаас

Юуран юуран Юуран хэрвээ юуран үнэн ярьсан бол яах уу хэрвээ тэгсэн бол кюнсү чи ч хогийн новш юмда

Бэк: орж болох уу

Би: зза

Бэк: түрүүний явдалд юуран ямар ч буруугүй шүү үнэндээ бол ингэсэн юм* бүх явдлын ярих*

Би: үнэн гэж үү

Бэк: тиймээ

Би : би тэгвэл яг одоо юуран дээр очих хэоэгтэй юм байна баярлалаа бээк* гүйх*

Миний талаас буюу сонхээ.н талаас

би одоо энэ дэлхийн хамгийн жаргалтай хүн юмдаа хайртай хүнтэйгээ хамт хэвтэх шиг сайхан зүйл хаана байна

Би: *үнсэх* луан сэрээрэй

Луан: оххх *эвшээх* намайг уучилаарай би уул нь чамайг үнсэж сэрээх ёстой шд

Би: зүгээрдээ нээрээ сэүн хаана байна

Луан: зөвхөн хамтлага дотрооо бүгд мэдэж байгаа ^^

Би: зааа би явж юуран дээр очихгүй бол за босох

Луан: дахиад жоохон *татах*

Би: тэгмээр л байна даан ч чадахгүй нь *гялс босох*

Луан: өөө би гомдлоо * хошуугаа унжуулах*

Би: . . .

 Луан: хөөөё чи ямар ч урамгүй юм бээ хошуугаа унжуулаад байх чинь тоохгүй

Би: *очоод удаан үнсэх* за би явлаа

Луан: *малийх баяртай* хурдан ирээрэй

Би: зза

Гарсан чинь юуран цонхны тавцан дээр нулимсаа хальт арьччихсан

Би: хөөөөё юуран авгай минь

Юуран: сонхээ

Би: мууу авгай минь хаанө бgйж байгаад ирж байгаа юм

Юуран: харин л дээ *болсон бүх явдлыг ярих бүр юуу ч үлдээлгүй*

Би: бурхан минь о.о

Юуран: харин тийн Т.Т чи муу хүүр өөрөө хаана байж байгаад ирж байшаа юм

Би: би юу *малийх* за ингэсийн *болсон бүх явдлыг ярих*

юуран: ааааааа бурхан минь чи гарчижэээн ёоооох

Цаанаас ди.ө юурааан гээд ирэх

Би: за би явж байя

Юуран: *толгой дохих*

Би: *хананы цаана зогсоод хамаг юмыг нь чагнах*

Юураны талаас

Би: яасан юу болоов

Ди.ө: намайг уучларай би бүгдийг мэдсэн

би: тэгсэн бол болоодоо одоо явдаа

Ди.ө: юуран би чамд хэлэх юм байна

би:за

Ди.ө: *монголоор муухан*

Номион бид 2ийн өнгөрөөсөн мөч цөөхөн ч гэсэн би чамд хайртай бүхнээс илүү……..Миний найз охин болооч

Би: тиймэээ* тэврэх*

Ди.ө: монголоор хичээсэн шүү илүү сайн мэддэг болохоороо чамдаа илүү гоё юм хэлнээ

Би: баярлалаа надад чи байхад л болно

Ди.ө: *үнсэх*
***********************************************
миний буюу сонхээ.н талаас

бурхан минь ди.ө юуран.тай минь үёрхэчлээ гэж үүү урааааааа энэ bэдээг луан.даа хэлнээ

Луаны өрөөрүүү

би:луанаааааа

Мэнэжэр: хөөөөё сон хээ юу болж байна

Би:аааан уучлаарай луан.тай ууулзах хэрэг гараад

Мэнэжэх: зза дараа уулз би одоо уулзаж байна одоо тэглээч хөдлөнө юмаа бэлд

Би:зааа

Би:*юу ярьсан юм бол арай үёрхэл яриагүй байгаа за тэр ч яахав дараа асуухаас одоо яаж нөгөө өрөөндөө орж хувцасаа янзалнаа*

Цаанаас Юуран гүйж ирэх

Юуран: сон хэээ

Бид2: аааааааааааа *дэвхцэх*

Юуран:мөрөөдлийн мөрөөдөл ёоооох дэндүү жаргалтай байна 2лаа бүр

би: чшшш.хажууд мэнэжэр байгаа тэглээч одоо хөдлөё гэсэн

Юуран: *шүлсээ залгих* зза нөгөө өрөөндөө орждээ гялс ачаагаа аваад гарахаас

би: харин тиймээ зза амжилт юуран

Юуран:за
*****666 номёрын өрөөнд*******

юуран бид 2 гэрлийн хурдаар ачаа бараагаа аваад гарав

****буудлийн гадаа******

Мэнэжэр: за бүгд гараад ирцэн үү одоо бүгдээрээ машинаар явна

Бүгд: заа

Мэнэжэр: кюнсүү өөрөө машинаа бариад явчихна гэсэн кюнсүү.н машинл хэн хэн суухын

кюнсүү:юуран сонхээ луан бид хэд суучихая

мэнэжэр: зза үлдсэн  хэд нь бла бла бла

********Кюнсүү.н машинд*******

Бид 4 ачаа бараагаа чихээд урд кюнсүү жолоогоо бариад юуран урд суугаад луан бид 2 хойно суув

Луан: *мөрнөөс тэврэх*

би: хөөё кюнсүү байна *шивнэх*

луан: *малийх* эксо бүгд мэднээ кюнсүү бид 2г мэднэ

Би:*улайх*зза *луаны гарыг нь атгаад мөрийг нь дэрлэж хэвтэх*

Би: луанаа чи түрүүн мэнэжэртэй юу ярьсан юм

Луан: нээх онц юм бишээ

Би: зза тийм бол яахавдээ ямар нэгэн асуудал гарвал шууд хэлнэ арасо

Луан: мэдээж

Би: чамд зөндөө хайртай* нүдээ аних*

Луан: би ч гэсэн *нүдээ аних*

Та 2 ингэсээр унтсан байлаа

*******Юураны талаас**********
Кюнсүүг ингээл хараад л баймаар хнн

Кюнсүү: хөөёээ би цоорлоо

Би: хннн сайн л биз

Кюнсүү: би цоорчуул чамайгаа айлгаад бөөн юм болох биз тэгээд надаас айгаад явчихна шд :(

Би: зсс Чамайг бүдүүн нарийн ядуу баян тахир дутуу байсан ч би чамайг орхихгүй за

Кюнсүү: би ч гэсэн *наашаа ойртох*

Би: хөөё2 машинаа барь.

Кюнсүү: өө чи өөдгүйн за

Би: машин барьж байгаа хүн нь биш хажууд нь сууж байгаа нь үнсдийн за *өндиигөөд үнсэх*

Кюнсүү: *малийх*

Би: *малийх* би одоо л хамгийн жаргалтай байна

Кюнсүү:  *малийх*
*************************
Луаны талаас
сон хээ чамтайгаа үүрд ийм байх юмсан даан ч. . . . .  .

зааааааа админд нь бичих онгод байдаггүй ээ хаана байгаан бол  бөөө мэд тэгээд аягүй сонин болчихсооон бас үйл явдалыг нь багтаах гээд аягүй хурдлуулцан шүү

 

Сэтгэгдэлүүд
  1. jak says:

    yostoi goy

  2. lera says:

    yooo estoi goe ji /ta / set.n too zaahuuu

  3. babyz exotic queen says:

    goybolson bna jinhneesee exo mongold irvelch shan l bna

  4. hongorookpop says:

    yostoi goy

  5. ^G&G^ says:

    Aygvv bol menejer ni sal mal gd balarsan bh wiide!!!!!!!!

  6. boroo says:

    oo hoorhii medjihej esvel menejer ni uerhej bolohgui gee biz

  7. lucas says:

    goy bna

Хариу үлдээх

